مرکز مشاوره وام خانم حمیدی

خرید امتیاز وام بانک رسالت در اصفهان

اگر قصد خرید امتیاز وام بانک رسالت در اصفهان را دارید، تا ادامه متن همراه ما باشید. بهترین بانک از جهت دریافت وام، بانک رسالت است. دلیلش به شرح زیر است. 

بانک قرض الحسنه رسالت، اولین و بهترین بانک خصوصی در کشورمان می باشد. جالب است که بدانید تمام خدمات این بانک به صورت غیرحضوری انجام می شود، یعنی هیچ نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. بانک رسالت به ازای هر مبلغی که توسط شما در این بانک سپرده گذاری می شود، به همان مدت و به همان قیمت برای شما امتیاز قائل شده و به شما وام آن هم با سود صفر درصد می دهد. در این بانک هر چه مبلغ سپرده بیشتر شود، مدت زمان بازپرداخت وام بیشتر می شود. یکی از سوال هایی که بیشتر مشتریان از ما می پرسند این است که شرایط دریافت وام بانک رسالت چیست؟ خب باید بگوییم که بانک رسالت یکی از بانک های پرطرفدار در کشورمان می باشد. سودی که بانک رسالت برای بازپرداخت وام می گیرد، دو درصد می باشد. و این نسبت که بقیه بانک ها، بانک رسالت را برتری می بخشد. 

ویژگی های بانک رسالت:

سقف دریافت وام در بانک رسالت سیصد میلیون تومان است. یعنی نتیجه اعتبار سنجی شما هرگز نمی تواند بیشتر از سیصد میلیون تومان باشد(سال 1402). این بانک نیاز به سپرده گذاری دارد. اما اگر شما هیچ سپرده ای در این بانک نگذاشته باشید، می توانید امتیاز وام را از کسانی که سپرده دارند خریداری کنید و وام را دریافت کنید. مدت زمان خواب سپرده در این بانک حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه می باشد. 

حداکثر زمان بازپرداخت شصت ماه می باشد و هر ماه اضافه تر خواب سپرده، دو ماه به میزان بازپرداخت وام اضافه می شود. 

اگر شما امتیاز کافی را برای دریافت وام ندارید. و قصد خرید امتیاز وام بانک رسالت و یا فروش امتیاز وام بانک رسالت را دارید، با ما تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات بانکی به شما هستیم.

خرید امتیاز وام بانک رسالت در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *