مرکز مشاوره وام خانم حمیدی

بانک رسالت یکسری از شهر ها را به عنوان شهر ویژه انتخاب کرده است. و بعضی از شهر ها خیر. به عنوان مثال فردی به ما 20 میلیون امتیاز وام بانک رسالت از شهر کرمان به حساب ما می زند. ما می توانیم این امتیاز را به تهران و شهر های دیگر منتقل کنیم. اما نمیتوان به شیراز و یا شهر های ویژه نیز، امتیاز وام شهر دیگری را فروخت. باید امتیاز شهر خودشان را تهیه کنند. اما خرید امتیاز وام بانک رسالت در رشت کاملا آزاد است. 

گاه برای همه ی ما پیش می آید که در خرید های روزانه دچار مشکل بشویم و این موضوعی عادی است. یک روش برای خلاص شدن از این موضوع، گرفتن وام است. وام گرفتن از بعضی از بانک ها منجر به دادن قسط بیش از حد می شود. اما بانک رسالت این طور نیست. بانک رسالت روی بازپرداخت وام های خود فقط 2 درصد می افزوند و این درصد نسبت به بانک های دیگر مبلغ بسیار کمی است. 

وام رسالت سققفی 300 میلیونی دارد که مقداری که هر کاربر می تواند وام بگیرد بستگی به امتیاز وامی که در حساب خود دارد است. اگر شما می خواهید 100 میلیون وام بگیرید باید 100 میلیون امتیاز وام داشته باشید. اما گاه ممکن است امتیاز وام مورد نظر را نداشته باشیم. پس باید به فکر خرید امتیاز وام بانک رسالت در رشت باشیم. 

اما گاه امتیازی که دارا می باشیم بیشتر از حدی که میخواهیم وام بگیریم است. در این شرایط یا باید امتیاز خود رار بفروشید و یا با آن وام بگیرید. اگر قصد فروش امتیاز وام بانک رسالت در رشت را دارید. با ما تماس حاصل کنید. 

بهترینن قیمت را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه خواهیم کرد. 

خرید امتیاز وام بانک رسالت در رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *