مرکز مشاوره وام خانم حمیدی

خرید امتیاز وام بانک رسالت در شیراز

همانطور که می دانید از نظر بانک رسالت، استان فارس شهر شیراز، شهری ویژه محسوب می شود. یعنی خرید امتیاز وام بانک رسالت در شیراز از شهر های دیگر مقدور نمی باشد. یعنی اگر شما بخواهید امتیازتان را از تهران و یا کرمان و هر کجای دیگر تهیه کنید، به محض ارسال به حساب بر می گردد و واریز نمی شود.

برای خرید امتیاز وام بانک رسالت در این شهر، شما باید از کسی که امتیاز شیراز را دارد تهیه کنید. اینجوری مشکلی برایتان پیش نمی آید. ما در شهر بزرگ و زیبای شیراز، نماینده هایی داریم که امتیازشان مال شهر شیراز است. یعنی اگر شما بخواهید خیلی راحت و بدون مشکل به حساب شما واریز می شود.

چگونگی اعتماد کردن به ما:

در شرایطی که اعتماد کردن بسیار کار سختی است، اعتماد کردن به خیلی از شرکت ها کار نادرستی می باشد. پس بهتر است خودتان حضوری با نماینده های ما قرار بگذارید و جلوی چشم خودتان آنها برایتان امتیاز را انتقال می دهند. 

اگر قصد خرید امتیاز وام بانک رسالت در شیراز و یا فروش امتیاز وام بانک رسالت را دارید، با شماره ی موجود در تصویر تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات بانکی به شما هستیم. 

خرید امتیاز وام بانک رسالت در شیراز - فروش امتیاز وام بانک رسالت در شیراز

اما قبلا از اقدام به خرید، شما بایستی شرایط زیر را داشته باشید تا که بانک رسالت به شما وام بدهد. 

  1. شما باید در این بانک یک حساب افتتاح کنید. 
  2. باید در اپلیکیشن مرآت اعتبار سنجی شوید و مبلغ امتیاز تان مشخص شده باشد.
  3. اگر امتیاز کسری دارید از ما خرید کنید.
  4. از بانک درخواست دریافت وام کنید.

بعد از اینکه این مراحل را انجام دادید، بانک درخواست شما را چک و اطلاعاتتان را بررسی می کند. سپس به شما زنگ می زنند و شما باید یک فیش حقوقی و اطلاعاتی درباره خودتان و محل سکونت تان به بانک ببرید و اعتبار خود را تایید کنید. اما اگر چک برگشتی یا پاس نشده داشته باشید، باید یک ضامن هم به همراه خود ببرید تا اعتبارشما را تایید کند و اگر شما بدقولی کردید، از اعتبار ضامن شما کاسته می شود. و اگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد تا چند روز دیگر وام به حسابتان منتقل می شود. 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *