مرکز مشاوره وام خانم حمیدی

اگر به دنبال خرید امتیاز وام بانک رسالت و یا فروش امتیاز وام بانک رسالت هستید تا ادامه همراه ما باشید. همه ما در کشور ایران زندگی میکنیم. پس خوب می دانیم که نرخ تورم هر روز نوسان دارد. و کالایی که امروز به عنوان مثال 20 هزار تومان است را، فردا صبح 40 هزار تومان می فروشند. آیا شما می توانید بگویید که این کالا همیشه 20 هزار تومان می ماند؟ معلوم است. خیر. اما می توانید حدودی بگویید این کالا 20 هزار تومان به بالا است. تنها فرق امتیاز وام با کالا این است که قیمت کالا پایین نمی آید ولی قیمت امتیاز کاهش هم دارد. 

ما هم نمی توانیم به شما بگوییم که قیمت امتیاز وام بانک رسالت به عنوان مثال n تومان است. اما حدودی اگر بخواهید می توان گفت 165 به بالا. گاهی اوقات کمتر و گاهی اوقات بیشتر. اما اگر قیمت دقیق را می خواهید، می توانید با ادمین های سایت ما تماس بگیرید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می شود. و بهتر از کلی سرچ و جستجو بی فایده است. 

شرایط دریافت وام از بانک رسالت چیست؟

این سوالی است که ذهن همه ی مشتریان را مشغول کرده است. باید بگوییم که بانک رسالت بهترین و اولین بانکی است که این اجازه را داد که مردم بتوانند. وام بگیرند. این وام ها بسیار کار گشا هستند. و می توانند در زمان که پول نداریم. به ما کمک کنند. 

  1. شما باید در این بانک افتتاح حساب کنید. 
  2. باید توسط سامانه مرآت اعتبار سنجی شوید.
  3. باید امتیاز کسری را از ما تهیه کنید.
  4. از بانک درخواست وام کنید. 

تمام این کار ها در کمتر از چند دقیقه انجام می شوند. اما درخواست وام از بانک، کمی بیشتر طول می کشد. اما نگران نباشید زیرا در کل 2 الی 3 روز بانک شما را معطل می کند. حال بیایید ببه شما بگوییم که سامانه مرآت چگونه عمل می کند. 

سامانه مرآت افراد خوش حساب را از افراد بد حساب جدا می کند و برای هر فرد یک اعتبار مشخص می کند. به عنوان مثال بانک رسالت شما را 200 میلیون اعتبار سنجی کرده ولی شما 50 میلیون امتیاز وام دارید. پس آن 100 میلیون را از ما تهیه می کنید. 

برای خرید امتیاز وام بانک رسالت و یا خرید و فروش امتیاز وام رسالت با ما تماس بگیرید. 

قیمت امتیاز وام بانک رسالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *