مرکز مشاوره وام خانم حمیدی

همانطور که قبلا عرض کردیم. بانک رسالت زمانی که شما در حساب خود سپرده گذاری می کنید، بعد از مدتی به شما امتیاز وام می دهد. زمانی که این امتیاز وام زیاد می شود شما می توانید به اندازه آن از بانک رسالت وام بگیرید. 

اما اگر شما قصد گرفتن وام را ندارید می توانید وام خود را واگذار کنید. قبلا به شما آموزش دادیم که چگونه باید امتیاز وام را انتقال داد، پس قانونا شما تا اینجا این آموزش را یاد گرفته اید.

اگر قصد فروش امتیاز وام بانک رسالت را دارید بهترین خریدار ما هستیم. زیرا ما با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن امتیاز را از شما خریداری می کنیم. 

متاسفانه بعضی شرکت ها با قیمت های خیلی کم کار می کنند. یعنی امتیاز شما را با کمترین قیمت از شما خریداری می کنند. اما ما کاملا برعکس، با مناسب ترین قیمت از شما خریداری می کنیم. برای فروش امتیاز وام بانک رسالت با ما تماس بگیرید.

چگونه باید امتیاز وام فروخت؟

 شما طبق سپرده ای که در بانک رسالت می گذارید پس از مدتی دارای امتیاز وام می شوید. اگر قصد استفاده از آن و دریافت وام ندارید، می توانید آن را به ما بفروشید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می شود. فقط کافی است که اپلیکیشن آیکاپ را نصب کنید و امتیاز مورد نظر را برای ما واریز کنید. بعد ما هزینه ای که از قبل مشخص کرده ایم را به حساب شما واریز می کنیم. اینگونه شما به راحتی توانسته اید امتیاز وام خود را بفروشید.

برای فروش امتیاز وام بانک رسالت با ما تماس بگیرید. 

چگونه باید معدل حساب را انتقال داد؟

انتقال دادن امتیاز وام بسیار کار ساده ای است. برای این کار فقط کافی است روی گوشی خود نرم افزار آیکاپ و یا پیشخوان مجازی بانک رسالت را باز کنید. بعد اطلاعات را وارد کرده و سپس انتقال حساب انجام دهید. 

قیمت فروش امتیاز وام بانک رسالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *